1. Marušić Jablanović, M., Stanišić, J., Savić, S. (2022). Predictors of Pro-Environmental Behavior – The Results of a Pilot Study on Environmental Literacy. The 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice”, Belgrade, 28, 106–113.
Како је све почело?
Пилотирање истраживачког инструмента MSELS (Middle School Environmental Literacy Scale)
Прочитајте резултате пилот-истраживања примене MSELS инструмента на српском језику:
2. Марушић Јаблановић, М, Станишић, Ј, Савић, С. (2022). Еколошка писменост ученика у београдским школама: Резултати пилот истраживања. Иновације у настави, 35(4), 28–46. https://doi.org/10.5937/inovacije2204028M
Први
корак
Друга
етапа
Трећа
фаза
Идемо
даље
Остајемо на нашем путу
Прва етапа
Анализа савремених схватања еколошког идентитета и еколошке писмености, међународних и националних законских оквира, као и наставне праксе и стратегија које су усмерене ка развоју еколошког идентитета и еколошке писмености
Друга етапа
Квантитативно истраживање – мерење нивоа еколошке писмености на узорку од 46 одељења седмог разреда основних школа из свих региона Републике Србије (877 ученика)
Трећа етапа
Квалитативно истраживање – утврђивање карактеристика еколошког идентитета ученика који су остварили најбоље резултате у мерењу нивоа еколошке писмености
Саопштавање и публиковање резултата истраживања
Идемо даље
Радионице за наставнике основних школа које унапређују њихове компетенције на развијању еколошке писмености и еколошког идентитета ученика
Предавања за студенте наставничких факултета о значају и начинима развијања еколошке писмености и еколошког идентитета ученика
Остајемо на нашем путу
Креирање препорука у вези са еколошким образовањем и стручним усавршавањем наставника, као и наставним програмима основних школа