Наше истраживање о еколошкој писмености младих донело је занимљиве резултате!
Девојчице су еколошки писменије од дечака, освојивши више скорове на све четири компоненте еколошке писмености (еколошко знање, афекат, когнитивне вештине и понашање).
Иако на укупном скору еколошке писмености није било значајних разлика између ученика из града и са села, градски ученици имали су мало боље резултате на знању и когнитивним вештинама, док су сеоски ученици показали нешто већи афинитет према природи и већу спремност за акцију.
На регионалном нивоу, ученици из Војводине су се истакли у когнитивним вештинама у односу на ученике из Београда, Шумадије и Западне Србије. Са друге стране, ученици из Јужне и Источне Србије показују више бриге за животну средину, када се пореде са ученицима из Београда.
Ове резултате смо добиле користећи међународно признати упитник MSELS у првом делу нашег истраживања. Испитани су различити аспекти еколошке писмености ученика седмог разреда основне школе у Србији. Ови резултати су већ објављени као конференцијски прилог, који можете прочитати овде: https://elips.rs/publikacije/