Skip to main content

На скупу Априлски дани о настави хемије, 33. Стручно усавршавање за наставнике хемије и 5. Конференција методике наставе хемије, који је одржан 24. и 25. априла 2024. године на Хемијском факултету Универзитета у Београду представљен је други конференцијски прилог, резултат истраживања пројекта ELIPS.

Рад под насловом „Примери интердисциплинарних активности за унапређење еколошке писмености ученика“, који је учесницима скупа представила Слађана Савић, приказао је један једноставан хемијски експеримент и примере дискусије и задатака за часове хемије.

Експеримент „Невидљива киша, а видљиве последице“ односи се на ефекат киселих оксида сумпора на цвеће, осмишљен тако да лако може да се изведе и у кућним условима.

Излагање је подстакло живу дискусију и интерсовање стручњака из различитих области.

Цело упутство и предлоге за разговор и задатке потражите овде: https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6495

 

На „Априлским данима о настави хемије“ представљен је иновативан експеримент за унапређење еколошке писмености ученика!  #hemija #ekologija #obrazovanje

Експеримент „Невидљива киша, а видљиве последице“ показује утицај киселих киша на биљке.

Јесте ли већ пробали експеримент на часу или код куће? Јавите нам своје утиске у коментарима!

Цело упутство и предлоге за разговор и задатке потражите овде: https://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/6495

Leave a Reply